dinsdag 29 april 2014

Sokken? Old but GOLD

Haaj die mensjuuuuusssss

Vandaag heb ik review van mijn sokken!!!! Je denkt nu vast: 'Volgens mij heeft ze een doctor nodig ofzo.' Maar zezitten super lekker en het was een koopje bij primark kerst collectie!!! Je hebt verschillende sokjes in 1 pak. Dat is super fijn want ze hebben Winni De Phoo ( of hoe je het ook spelt) op fe zijkant !!!! Zo schattig want hij draagt een mutsje en de kleuren passen er helemaal bij!! Ik heb er meteeen heleboel gehaalt en wat denk je ?? Ze zitten fantasties! Stel je voor je hebt gehaald in een kleinere maat? No problem want ze passen zich meteen aan je voeten. Als je ze hebt gewassen krimpen ze niet en blijven zacht!! Dit was een echte aanrader maar ik hoop dat ze dit jaar weer komen!!!

Ghalia

G Cosmatics
Be a girl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten