zondag 20 april 2014

Hoi

Hoi ik ben Ghalia welkom op mijn blog ! Ik ben de nieuwe Teske, de nieuwe Vera, de nieuwe Beautylab! Mijn blog met bijhorend kanaal(binnenkort beschikbaar) gaat over cosmetica,DIY,fashion en lifestyle. Elke dag plaats ik een blogpost en 2 keer per week plaats ik een video*. Zelf draag ik bijna tot geen make up. Maar dat herstel ik door mijn kledingstijl! Lekker opvallend maar ook tegelijker tijd nude.
Mijn favoriete merken kleding zijn: Forever 21, Atmosphere (oftewel kleding uit de Primark), Benneton, Soho etc. Mijn favoriete merken als het gaat om make up zijn: Max factor, Catrice, Essence, Loreal Paris, Max en KIKO.
Maar nu genoeg over mezelf. Mijn blog is speciaal voor meisjes die meer willen weten over  de cosmetica van deze tijd. Mijn moto is :" i don't care if you don't like me but i am yammmiii;)" dusdat. Mijn vriendin en ik gaan ook nog samen een blog starten maar dat is nog niet zeker. Ik denk dat ik straks nog een paar dingen post en dat was het alweer :( hopelijk gaan jullie mijn blog en "kanaal" leuk vinden! Dus tot de volgende keer !

Groetjuuusss van Ghalia

G Cosmatics
Be YourSelf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten